امنیت بار شما، اندیشه ماست
حمل اثاثیه با نیسان و وانت بار
26 ژوئن

حمل اثاثیه با نیسان و وانت بار

حمل اثاثیه با نیسان و وانت بار

باربری فاطمی با بیش از چندین سال سابقه یکی از معتبر ترین باربری ها می باشد.باربری فاطمی دارای تیمی مجرب و قابل اعتماد می باشد.

در بعضی از مواقع در اثاث کشی ممکن است، به دلیل کوچکی وباریکی بعضی از کوچه ها، ماشین های بزرگ نتوانند به داخل کوچه بروند و باعث ایجاد فاصله بین محل بارگیری و ماشین شود. که این فاصله زمان بارگیری و یا تخلیه را، طولانی می کند وبهتر است، در این مواقع از وانت بار و نیسان استفاده کنیم تا هزنیه اضافه نپردازیم و هم وقتمان تلف نشود .(حمل اثاثیه با نیسان و وانت بار)
بهترین زمان برای استفاده از نیسان و وانت بار زمانیست که بار ما کم باشد و بار در نیسان یا وانت بار جا شود . در غیر این صورت بهتر است از وسیله بزرگتری استفاده کنیم. سرویس دهی به صورت شبانه روزی و با بیمه اثاثیه. تمامی نقاط تهران و حمل بار از تهران به شهرستان. با آشنایی کامل به تمام نقاط تهران وشهرستانهادر باربری فاطمی انجام میشود. باربری فاطمی با در اختیار داشتن با رانندگان خوش اخلاق، راه بلد، خوش برخورد و با کارگران کاملا حرفه ای وکاردان در بسته بندی، حمل اثاثیه وچیدمان این اطمینان خاطر را به شما مشتریان گرامی میدهد که بدون هیچ نگرانی کارهای خود را به مابسپارید.(حمل اثاثیه با نیسان و وانت بار)

, , , , ,

Comments (No Responses )

No comments yet.

پاسخی بگذارید

  تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باربری و اتوبار فاطمی است.   02188090200 | طراحی سایت وب گوهر

تماس با ما-خط ویژههمراه مدیریتارسال پیامک به مدیریتکانال تلگرام باربریارتباط از طریق تلگرامارتباط از طریق واتساپ