امنیت بار شما، اندیشه ماست
نحوه چیدمان اثاثیه منزل در باربری امیرآباد
25 ژوئن

نحوه چیدمان اثاثیه منزل در باربری امیرآباد

نحوه چیدمان اثاثیه منزل در باربری امیرآباد – باربری فاطمی
نحوه استفاده از مبلمان در فضای منزل در باربری امیرآباد – باربری فاطمی به این نکته توجه میکنند که از فضای این اتاق برای چه کارهایی می خواهید استفاده کنند و اکثر مردم چگونه از چنین فضایی چه استفاده خواهند کرد. با این کار نوع و تعداد مبلمان و دیگر وسایل مورد نیاز مشخص خواهد شد.

در باربری امیرآباد – باربری فاطمی نقطه کانونی اتاق را مشخص کنید و مبلمانتان را بر اساس آن میچینید . نقطه کانونیتان می تواند شومینه ، تلویزیون یا حتی یک چشم انداز بیرون از خانه باشد. به عنوان مثال اگر قصد تماشای تلویزیون در اتاقتان را دارید دقت کنید که فاصله بین مبلمان و تلویزیون باید سه برابر سایزصفحه نمایش باشد ، یعنی اگر صفحه نمایش ۴۰ اینچی دارید باید فاصله آن تا مبلمانتان ۳ متر باشددر باربری امیرآباد – باربری فاطمی این اندازه را در نظر میگیرند. در مطالب قبلی در مورد اینکه تلویزیون LCD را کجای خانه بگذاریم با شما صحبت کردیم و انواع میز های تلویزیون مدرن و شیک در دکوراسیون نشیمن را به شما نشان دادیم.
فراموش نکنید یکی از مواردی که باعث می شود افراد خانواده از هم فاصله بگیرند و به اتاق های خودشان پناه برند، نبود فضای گرم و صمیمی برای گفت وگو است. البته این بدان معنی نیست که تلویزیون را به طور کل از اتاق نشیمن حذف کنید. در باربری امیرآباد – باربری فاطمی تلویزیون را به جای قرار دادن در کنج به مرکز دیوار بیاورید به گونه ای که در فاصله میانی دو کاناپه قرار میدهند. می توانید در انتهای اتاق دو طبقه چوبی نصب کنید و از آن به عنوان میز تلویزیون، کتابخانه و حتی قراردادن اشیای زینتی استفاده کنید. قرار دادن گیاه در بین کاناپه و قفسه ها نیز کمک بزرگی به تغییر روحیه افراد می کند.(نحوه چیدمان اثاثیه منزل در باربری امیرآباد – باربری فاطمی)

تغییر دیگری در باربری امیرآباد – باربری فاطمی که برای رهایی از یکنواختی پیشنهاد می شود، تغییر چیدمان آشپزخانه است. میز ناهارخوری را از آشپزخانه بیرون آورید و در فاصله بین اپن و محل قرارگیری مبلمان قرار میدهند. با این کار محل اجتماع خانواده در زمان صرف شام را از فضای سرد و یکنواخت آشپزخانه دور می کنید. گذاشتن آباژور بلند در فاصله بین اپن و میز ناهارخوری در کنج دیوار نیز تاثیر بسزایی در دلپذیر کردن فضای خانه از لحاظ نورپردازی خواهد داشت.(نحوه چیدمان اثاثیه منزل در باربری امیرآباد – باربری فاطمی)

, , , ,

Comments (No Responses )

No comments yet.

پاسخی بگذارید

  تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باربری و اتوبار فاطمی است.   02188090200 | طراحی سایت وب گوهر

تماس با ما-خط ویژههمراه مدیریتارسال پیامک به مدیریتکانال تلگرام باربریارتباط از طریق تلگرامارتباط از طریق واتساپ